مشاوره و همکاری با انجمن علمی دانشجویی اپیدمیولوژی دانشگاه تهران
مشاوره و همکاری با انجمن علمی دانشجویی اپیدمیولوژی دانشگاه تهران
نوشته شده توسط دکتر محمد حسن ربیعی در ساعت 23:44

 

 

انجمن علمی دانشجویی اپیدمیولوژی دانشگاه تهران افتخار دارد آمادگی خود را جهت برگزاری دوره های آموزشی نرم افزارهای آماری و  همکاری در طرح ها و پروژه های تحقیقاتی بخصوص در زمینه علوم پزشکی، دامپزشکی و بهداشت اعلام نماید.

چنانچه در طراحی و اجرای طرح پژوهشی خود و یا انجام مراحل آماری و آنالیز داده ها به مشکل برخورده اید، در صورت تمایل می توانید با نشانی پست الکترونیک utssea@gmail.com مکاتبه نمایید.



نظرات شما عزیزان:

فاطمه نانکلی
ساعت17:13---13 شهريور 1395
باسلام، بنده کارشناسی مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی دارم و قصد دارم برای ارشد اپیدمیولوژی را شرکت کنم. میخواستم ببینم که جایگاه و بازار کار اپیدمیولوژی چه طور هست؟ درآمد خوبی داره؟ آیا انتخاب من درست هست؟ با تشکر
پاسخ: سلام. بازار کار اپیدمیولوژیست ها نیز مانند سایر رشته ها در وضعیت خوبی قرار ندارد. از لحاظ درآمدی هم در سطح متوسطی می باشد که در صورت هیئت علمی یا پژوهشی شدن می توان روی درآمد آن حساب کرد.


ayoub khodkam
ساعت17:56---5 مهر 1394
با سلام دوستان گرامی

بنده دارم برای ارشد اپیدمیولوژی خودمو آماده میکنم و مقصدم دانشگاه تهران خواهد بود. به همین دلیل در این راستا به راهنمایی شما بزرگوران شدیدا نیازمندم.خواهشمندم که به هر طریقی که برای شما بزرگواران امکان پذیر است بنده راهنمایی کنید.

با کمال احترام/در انتظار خبری خوش از شما عزیزان هستم.

سید ایوب خودکام.
پاسخ: سلام ضمن آرزوی موفقیت و قبولی در آزمون ارشد، باید بپرسیم در چه زمینه ای نیاز به کمک دارید؟


فائزه
ساعت11:04---17 شهريور 1394
باسلام برای درس امار باید تمام عددهای Zروحفظ باشیم؟سوال دیگر من میخواهم برای اولین بار مقاله اپیدمیولوژی هپاتیت شهرمون بنویسم از شما راهنمایی های لازم رو خواهشمندم.

mehdi
ساعت0:37---5 مرداد 1393
salam.

man dar azmon arshad 93 rotbam 9 shode.khastam bedonam daneshgah tehran barname haftegisho be che sorot michine chon man shaghelam kol haftaro nemitonam daneshgah basham va in ke bara bachehaie arshad daneshgoian PHD tadris mikonand va asatid b daneshgiian arshad baha nememidand?

پاسخ:

سلام

موفقیتتان را در آزمون ارشد تبریک می گوییم.

برای اطلاع از برنامه کلاس ها می توانید با اموزش تماس بگیرید. تا آنجایی که ما اطلاع داریم، می توانید با هماهنگی با اساتید و همکلاسی هایتان برنامه تان را طوری تنظیم کنید که به شغلتان صدمه ای وارد نشود.

موفق و پیروز باشید

 



عباسی
ساعت15:52---25 تير 1393
با سلام
همکار گرامی لطفا اطلاع رسانی فرمایید:


کتابهای زیر برای کنکور اپیدمیولوژی می توانند کمک کننده باشند:
1-بانک سوالات کنکور اپیدمیولوژی، دربردارنده تمامی سوالات ارشد و دکتری و دستیاری اپیدمیولوژی با پاسخ کلیدی، سهیل حسنی پور، عباس عباسی. نوبت و سال چاپ: اول-1391
2-پاسخنامه تشریحی بانک سوالات کنکور اپیدمیولوژی، دربردارنده تمامی سوالات ارشد و دکتری و دستیاری اپیدمیولوژی با پاسخ تشریحی، عباس عباسی قهرمانلو،ضا پاکزاد، سعید صفیری، عبادالله شیری ملک آبادی، نوبت و سال چاپ: اول-1393
3-بانک سوالات فرهنگ و اصطلاحات اپیدمیولوژی با پاسخ های تشریحی، عباس عباسی قهرمانلو، سهیل حسنی پور، ضا پاکزاد، عبادالله شیری ملک آبادی، نوبت و سال چاپ: اول-1393، این کتاب بر اساس آخرین چاپ کتاب فرهنگ جامع اپیدمیولوژی(1391) طراحی شده است و حاوی سوالات تالیفی و کنکور است که سوالات تالیفی آن واژه به واژه را مورد سوال قرار داده و در سه سطح (آسان ، متوسط، سخت) طبقه بندی شده است که برای تمامی سوالات پاسخ تشریحی داده شده است
هر سه کتاب فوق از انتشارات دکتر خلیلی می باشند.

جهت تهیه به نمایندگی های شهرستان خود مراجعه یا با شماره زیر تماس گیرید کتاب را سفارش دهید:
09191685970 ، 66568621 (10 خط )
آدرس نمایندگی و دفتر مرکزی تهران:
تهران - میدان انقلاب - ضلع جنوب غربی میدان - جنب سینما پارس- مجتمع تجاری پارس - طبقه اول


مسعود محمدی
ساعت14:10---22 تير 1393
کتاب های 555 نکته در آزمون های اپیدمیولوژی، چکیده بیماری های شایع در ایران مختص اپیدمیولوژیست ها و آمار،اصلاحات و بهداشت عمومی خلاصه و چکیده منابعی است که لازم است داوطلبان کارشناسی ارشد اپیدمیولوژی مطالعه کنند. این کتابها هم اکنون در صفحه اول انتشارات شایان نمودار به نشانی آدرس www.shayannemoodar.com قرار داده شده اند. ممنون

مسعود محمدی
ساعت13:15---18 تير 1393
با سلام
کتابهای 555 نکته در آزمون های اپیدمیولوژی و چکیده بیماری های شایع مختص اپیدمیولوژیست ها و آمار، اصطلاحات و بهداشت عمومی توسط انتشارات شایان نمودار منتشر شد. از شما عزیزان درخواست دارم لطف کنید و از طریق وبلاگ خود سایر داوطلبان و علاقمندان اپیدمیولوژی را در مورد این منابع جدید آگاه کنید.
آدرس انتشارات :www.shayannemoodar.com
با تشکر از شما عزیزان
برای همه شما موفقیت روز افزون را خواستارم.
پاسخ: لطفا مشخصات کامل کتاب مورد نظر را ارسال نمایید تا اطلاع رسانی شود.


شکری
ساعت17:13---5 ارديبهشت 1393
سرکارخانم دکتر بلوکی وهمکاران محترم یک پیشنهاد داشتم کاش بشه این وبلاگ روبه وبسایت با طراحی خیلی خیلی خوب تبدیل کنید البته این یک پیشنهاد است با تشکر در ضمن من منتظر جوابیه دیروزم که ازاین پست ارسال کردم از طریق ایمیلم هستم
پاسخ: سرکار خانم/جناب آقای شکری سلام ممنون از ثبت نظر و پیشنهادتان البته اگر امکانات لازم فراهم باشد، ما حتما این وبلاگ را به یک وبسایت تبدیل خواهیم کرد. در حال حاضر با توجه به دانشجویی بودن این انجمن متأسفانه چنین امری مقدور نیست. به هر حال از پیشنهادتان بسیار سپاسگزاریم. جواب پست قبلی تان در همان تاریخ برایتان ارسال شده است. مجددا نیز ارسال خواهد شد. پیروز باشید....


شادمهر
ساعت12:49---13 اسفند 1392
با سلام . من کارشناس آزمایشگاه هستم و نیاز به راهنمایی شما دارم چرا که تصمیم گرفتم رشته اپیدمیولوژی را برای کارشناسی ارشد خود انتخاب کنم و از حیطه آزمایشگاهی خارج شوم . می خواهم جایگاه اپیدمیولوژی را در ایران از لحاظ موقعیت و همچنین درآمد بدانم و اینکه آیا تصمیم درستی گرفته ام یا نه .
پاسخ: سلام پاسخ شما از طریق ایمیل خدمتتان ارسال شد....


بابانژاد
ساعت20:05---8 اسفند 1392
با سلام
عنوان وبلاگ ارشد اپیدمیولوژی ایلام به وبلاگ اپیدمیولوژیست های ایران تغییر داده شد.

آدرس جدید به صورت زیر است:

http://irepids.blogfa.com/

با آروزی موفقیت


موسسه دکتر خلیلی
ساعت0:26---2 اسفند 1392
با سلام
کتاب IQB فرهنگ و اصطلاحات اپیدمیولوژی منتشر شد. این کتاب حاوی سوالات تالیفی و کنکور است که سوالات تالیفی آن در سه سطح (آسان ، متوسط، سخت) طبقه بندی شده است و بیش از 600 سوال تالیفی جدید دارد که برای تمامی سوالات پاسخ تشریحی داده شده است و همچنین سوالات کنکور ارشد 92-93 نیز در کتاب موجود و دارای پاسخ تشریحی است. مولفان این کتاب دانشجویان کارشناسی ارشد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشند و قیمت کتاب نیز 12 هزار تومان است. جهت تهیه این کتاب می توانید به واحد انتشارات موسسه دکتر خلیلی مراجعه یا با شماره 09191685970 آقای خلیلی تماس بگیرید.


محمد
ساعت0:37---12 بهمن 1392
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و احترام
بنده محمد هادی بحری هستم. دانشجوی سال آخر رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر شورای نمایندگان دانشکده پزشکی. ما در اسفند ماه یک دوره آموزش لغات 504 و تافل رو برگزار خواهیم کرد که مدرس اش استاد ترقی هست و با یه متد جدید و با استفاده از سیستم Mind Mapping لغات رو بدون فراموشی تدریس میکنن. میخواستم ازتون خواهش کنم، این دوره رو اطلاع رسانی کنید به دوستانتون تا اگه کسی از دوستان خواست ثبت نام کنه. بنده متن معرفی دوره و مکانیسم آموزش دوره رو دارم که اگه متمایل باشید میتونم به ایمیل تون ارسال کنم تا در سایت تون، وبلاگتون و یا هر محیط مشترک مجازی که با دوستانتون دارید قرار بدید.
منتظر تماس شما هستم:
محمد هادی بحری
Mh_bahri@yahoo.com
09195343415
Edutums.ir
Tumsmed.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: انجمن علمی دانشجویی اپیدمیولوژی، اخبار انجمن، ،
:: برچسب‌ها: مشاوزه, آنالیز آماری, تدریس نرم افزار آماری,